HAIR TO TOE – ALGEMENE VOORWAARDEN

Dit zijn de algemene voorwaarden van Hair To Toe bv, met maatschappelijke zetel te Schoonstraat 202, 9940 Evergem en ondernemingsnummer  0797.317.432 en Elise Alleene, met maatschappelijke zetel te Schoonstraat 202, 9940 Evergem en ondernemingsnummer  0640.689.255, samen handelend onder de handelsnaam Hair to toe.

Het algemeen e-mailadres waaraan vragen m.b.t. deze algemene voorwaarden kunnen worden gericht is finance@hairtotoe.be

Het telefoonnummer van de onderneming is 04 94 93 17 68.

 

Inhoud:

-        DEEL 1 - ALGEMEEN

-        DEEL 2 - BEPALINGEN VAN TOEPASSING OP DE KAPPER- EN SCHOONHEIDDIENSTEN

-        DEEL 3 - BEPALINGEN VAN TOEPASSING OP DE WEBSHOP

-        DEEL 4 - BEPALINGEN VAN TOEPASSING OP ALLE DIENSTEN EN PRODUCTEN VAN DE DIENSTVERLENER

 

 

DEEL 1 - ALGEMEEN

 

Artikel 1 - Definities

 

In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

 

  • Aanbod: alle aanbiedingen en prijsopgaves uitgaande van Hair to toe, ofwel via de Website/Webshop/het Online Boekingssysteem ofwel via e-mail.

  • Dienst: de diensten die de Dienstverlener levert en die de Klant afneemt.

  • Dienstverlener: Hair To Toe bv of Elise Alleene, samen of alleen handelend onder de handelsnaam Hair to toe.

  • Herroepingsrecht: het recht van een consument om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen af te zien van een overeenkomst op afstand en dit conform artikel VI.47 ev. WER.

  • Klant: De ondernemer of consument die een overeenkomst afsluit met Hair to toe en hierdoor de algemene voorwaarden aanvaardt.

  • Overeenkomst: de overeenkomst aangegaan tussen de Klant en Dienstverlener.

  • Producten: de artikelen Hair to toe via haar Webshop verkoopt.

  • Schriftelijk: de schriftelijke communicatie zoals e-mail of via een aangetekend schrijven waar nodig.

  • Vestigingsadres: Schoonstraat 202, 9940 Evergem

  • Website: www.hairtotoe.be

  • Webshop: www.webshop.hairtotoe.be

  • Online Boekingssysteem: https://app.ibeauty.be/index.php/online_reservation/start/nl/mpw7qwu3nv9fyr29

  • E-mailadres van de Dienstverlener: finance@hairtotoe.be

 

Artikel 2 - Toepasselijkheid algemene voorwaarden

 

2.1. In deze algemene voorwaarden beschrijft Hair to toe de regels op basis waarvan Hair to toe als Dienstverlener haar diensten aan jou, de Klant, zal leveren. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, workshops, overeenkomsten, diensten en producten, van Hair to toe en bevatten belangrijke informatie over jouw rechten en verplichtingen.

 

2.2. Deze algemene voorwaarden hebben steeds voorrang op eventuele algemene voorwaarden van de Klant. Dit voor zover er niet van deze voorwaarden schriftelijk is afgeweken.

 

2.3. De laatste versie van deze algemene voorwaarden zijn steeds van toepassing.

 

DEEL 2 - BEPALINGEN VAN TOEPASSING OP DE KAPPER- EN SCHOONHEIDDIENSTEN

 

Artikel 3 - Uitvoering van de overeenkomst

 

3.1. De Dienstverlener biedt verschillende soorten diensten aan: haar knippen, haar kleuren, brushing, balayages, haarmaskers, manicure, plaatsen en verwijderen van gelnagels, gelaatsverzorging, huidanalyse, kleuren van wimpers en wenkbrauwen, waxen, epilatie, laserontharing, adviesgesprekken, gepersonaliseerde behandelingen, Japanse headspa, … .  Een volledige lijst van de aangeboden diensten en hun voornaamste kenmerken kan teruggevonden worden op de Website en via het Online Boekingssysteem.

 

De Klant kan een afspraak vastleggen via het Online Boekingssysteem, in het kapsalon of telefonisch. Bij het online boeken via het Online Boekingssysteem en boeken in het kapsalon zal er een voorschot gevraagd worden van 50% van de geboekte behandeling(en). Eens de afspraak is gemaakt en bevestigd, kan de afspraak slechts verzet of geannuleerd worden ten laatste 48 uur voor aanvang van de afspraak, dit in onderling overleg tussen de Dienstverlener en de Klant.  Annuleren of verzetten kan via het Online Boekingssysteem, in het kapsalon of telefonisch. Wanneer de Klant de afspraak te laat verzet of annuleert, zal de Dienstverlener (behoudens overmacht) het voorschot mogen behouden ter vergoeding van de misgelopen/laattijdige verplaatsing van de afspraak. Bij een nieuwe boeking in het kapsalon of via het Online Boekingssysteem zal een nieuw voorschot verschuldigd zijn.

 

De Dienstverlener aanvaardt de volgende soorten betalingsmogelijkheden voor het voorschot bij boeking via het Online Boekingssysteem:

  • iDeal

  • Bancontact

 

3.2. Indien de Klant zich 15 minuten of later aanbiedt dan het afgesproken aanvangsuur kan de behandeling ingekort worden of geannuleerd worden door de Dienstverlener. De Dienstverlener heeft in geval van annulatie het recht om het voorschot te behouden. Bij inkorting van de behandeling zal de volledige prijs nog steeds verschuldigd zijn.

 

Indien de Klant zich niet aan de geldende COVID maatregelen houdt dan kan de Dienstverlener de behandeling annuleren. De Dienstverlener heeft in dat geval het recht om het voorschot te behouden.

 

3.3. De werkzaamheden van de Dienstverlener zullen in de vestiging van de Dienstverlener plaatsvinden, tenzij de Dienstverlener instemt met een andere locatie.

 

De Dienstverlener heeft het recht om de plaats eenzijdig te wijzigen indien dit noodzakelijk is voor de goede werking van de onderneming en/of de behandeling van de Klant.

 

De Klant erkent dat de plaats van werkzaamheden geen essentieel bestanddeel is van de overeenkomst. Een wijziging van de plaats, kan niet worden aanzien als een tekortkoming in hoofde van de Dienstverlener.

 

3.4. De Dienstverlener voert de opdracht naar best inzicht en vermogen uit. De Klant verklaart ervan op de hoogte te zijn dat de aangeboden behandelingen inspanningsverbintenissen uitmaken. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor het niet-bereiken van het resultaat dat de Klant beoogde.

 

3.5. In het geval van onvoorziene omstandigheden die de correcte uitvoering van de behandeling onmogelijk maken, heeft de Dienstverlener de mogelijkheid een afspraak te onderbreken, verplaatsen of annuleren zonder dat hiervoor enige vergoeding verschuldigd is. Van onvoorziene omstandigheden is onder meer sprake in geval van ziekte van de Dienstverlener en omstandigheden die zich voordoen met betrekking tot (de levering van) materialen welke voor een behoorlijke uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk zijn. Dienstverlener maakt een wijziging zoals bedoeld in dit lid zo spoedig mogelijk kenbaar aan Klant.

 

Artikel 4 - Prijzen en betaling

 

4.1. De prijzen van de verschillende diensten hangen steeds uit in de zaak van de Dienstverlener en kunnen ook steeds online worden teruggevonden op de Website van de Dienstverlener. Bij online boekingen wordt de prijs per behandeling aangegeven tijdens het boekingsproces.

 

4.2. Alvorens de Klant een dienst bestelt via het Online Boekingssysteem, zal de totale prijs, inclusief alle kosten en belastingen, beschikbaar zijn voor de Klant en worden vermeld.

 

4.3. Extra kosten kunnen verschuldigd zijn. De prijzen zijn steeds indicatief en kunnen worden aangepast naargelang het type haar, de duurtijd van de behandeling en de complexiteit van de gevraagde diensten. In geval van wijziging van de prijs wordt de Klant hier uiterlijk voor de aanvang van de behandeling van op de hoogte gesteld.

 

4.4. De diensten dienen steeds betaald te worden bij het verlaten van de zaak. In geval van wanbetaling zal de Klant geen nieuwe behandelingen meer mogen inboeken. Indien de wanbetaling niet op korte termijn wordt rechtgezet, kan dit aanleiding geven tot gerechtelijke invordering van het openstaand saldo.

 

Artikel 5 – Herroepingsrecht voor diensten aangekocht via het online boekingssysteem

 

5.1. De bepalingen van omtrent het herroepingsrecht in dit deel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument diensten zoals bedoeld in artikel 3 van deze overeenkomst aankopen via het Online Boekingssysteem.

 

De Klant heeft het recht om binnen een termijn 14 kalenderdagen de aankoop van de aangekochte diensten te herroepen. Dienstverlener heeft het recht de Klant te vragen naar de reden van herroeping, maar de Klant is niet verplicht een reden op te geven.

 

De bedenktijd uit het vorige lid gaat in op de dag nadat de Klant, of een aangewezen derde, een bevestigingse-mail heeft ontvangen.

 

5.2. Het herroepingsrecht geldt niet voor op maat gemaakte diensten, dan wel diensten die volledig geleverd zijn aangezien de consument erkent dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de onderneming de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd. Elke onderscheiden voltooide behandeling maakt hierbij de volledige uitvoering van een onderscheiden overeenkomst uit.

 

Artikel 6 - Uitoefening van het herroepingsrecht

 

6.1. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant de Dienstverlener via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, of per e-mail via finance@hairtotoe.be) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De Klant kan hiertoe het modelformulier (bijlage A) gebruiken.

 

Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

6.2. Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal de Dienstverlener alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat zij op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen.

 

6.3. Wanneer een Klant een afspraak inboekt binnen de 14 dagen, stemt de Klant uitdrukkelijk in met het beginnen van de nakoming/uitvoering van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd. De Klant erkent het herroepingsrecht te verliezen bij het geven van deze toestemming.

 

Indien het herroepingsrecht wordt uitgeoefend binnen een termijn van 48 uur voor het overeengekomen tijdstip van de levering van de dienst, zal het voorschot (zoals voorzien in artikel 3.1.) daarom niet terugbetaald worden, dit ter vergoeding van de misgelopen/laattijdige verplaatsing van de afspraak. Binnen deze termijn kan de Dienstverlener namelijk niet de nodige maatregelen treffen om met zekerheid een gelijkwaardige behandeling aan de bieden aan een andere klant. Het voorschot geldt in dat geval bijgevolg als vergoeding van redelijke kosten.

 

6.4. De Dienstverlener betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

 

DEEL 3 - BEPALINGEN VAN TOEPASSING OP DE WEBSHOP

 

Artikel 7 - Aangeboden producten en prijzen

 

7.1. De Dienstverlener doet steeds een aanbod via de Webshop. Deze Webshop vermeldt de voornaamste kenmerken van het goed.

 

7.2. De prijzen van de producten zijn de prijzen die vermeld staan op de Webshop op het moment dat de Klant een bestelling plaatst. De Dienstverlener heeft steeds het recht om de tarieven en/of voorwaarden aan te passen. Het aanbod dat bestond op het moment dat de Klant het aanvaard, m.a.w. aankoopt, is het geldende aanbod.

 

7.3. De Dienstverlener kan niet aan haar aanbod worden gehouden indien de Klant redelijkerwijze kon begrijpen dat het aanbod, of een onderdeel daarvan, een kennelijke materiële vergissing of verschrijving bevat, zoals een onrealistische hoge korting of ongebruikelijke lage vraagprijs.

 

7.4. De artikelen worden op de Webshop zo precies mogelijk omschreven en afgebeeld. De Dienstverlener kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer de kleur, omschrijving, ... zou afwijken.

 

7.5. De geafficheerde prijzen zijn inclusief de BTW., doch zonder leveringskosten. De leveringskosten zijn beschikbaar voor de klant en zijn afhankelijk van de locatie waarnaar de producten moeten worden verzonden.

 

7.6. Alvorens de Klant een bestelling plaatst op de Webshop, zal de totale prijs, inclusief alle kosten en belastingen, beschikbaar zijn voor de Klant en worden vermeld.

 

Artikel 8 - Betaling

 

Producten die via de Webshop zijn aangekocht, dienen onmiddellijk en via de Webshop te worden betaald.

 

De Dienstverlener aanvaardt de volgende soorten betalingsmogelijkheden:

  • iDeal

  • Bancontact

 

Artikel 9 – Herroepingsrecht voor goederen aangekocht via de Webshop

 

9.1. De bepalingen van omtrent het herroepingsrecht in dit deel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen.

 

De Klant heeft het recht om binnen een termijn 14 kalenderdagen de aankoop van de aangekochte fysieke producten te herroepen. Dienstverlener heeft het recht de Klant te vragen naar de reden van herroeping, maar de Klant is niet verplicht een reden op te geven.

 

De bedenktijd uit het vorige lid gaat in op de dag nadat de Klant, of een aangewezen derde, de goederen heeft ontvangen.

 

9.2. Het herroepingsrecht geldt voor de fysieke producten die zijn aangekocht via de Webshop. Het geldt niet voor op maat gemaakte diensten. De herroeping van downloads en andere leveringen van digitale inhoud, niet geleverd op een materiële drager, is niet mogelijk aangezien de Klant voorafgaand aan de levering uitdrukkelijk instemt met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd en de Klant erkent het herroepingsrecht te verliezen bij het geven van deze toestemming.

 

Daarnaast kan de aankoop van een product ook niet worden herroepen wanneer de verpakking reeds is verwijderd en/of het product is beschadigd en/of het product reeds is gebruikt.

 

Artikel 10 - Uitoefening van het herroepingsrecht

 

10.1. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant de Dienstverlener via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, of per e-mail via finance@hairtotoe.be) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De Klant kan hiertoe het modelformulier (bijlage A) gebruiken.

 

Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

10.2. De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen heeft meegedeeld, terugzenden naar de Dienstverlener. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

 

10.3. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn raadpleegbaar op de website van BPost.

 

10.4. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt de Dienstverlener zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

 

10.5. Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal de Dienstverlener alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat zij op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan de Dienstverlener wachten met de terugbetaling totdat zij alle goederen heeft teruggekregen, of totdat de Klant heeft aangetoond dat hij de goederen heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerst valt.

 

10.6. De Dienstverlener betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

 

Artikel 11 - Verzending en Levering

 

11.1. Voor aankoop van producten die geleverd worden buiten het Vestigingsadres gelden de volgende bepalingen: als verzendadres geldt het adres dat de Klant heeft opgegeven. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor fouten in het aanleveren van deze leveringsinformatie.

 

11.2. De Dienstverlener verzendt de producten binnen de 7 werkdagen na volledige ontvangst van de betaling, tenzij een andere leveringsdatum wordt overeengekomen tussen de Dienstverlener en de Klant. Na verzending worden de producten in principe geleverd binnen een termijn van 3 weken. (In de praktijk worden producten geleverd binnen een aantal werkdagen.) De leveringstermijn is evenwel afhankelijk van een externe leverancier, waardoor de Dienstverlener deze termijn niet kan garanderen. Indien producten niet op voorraad zijn, wordt Klant op de hoogte gehouden van de aangepaste levertijd.

 

11.3. Wanneer de bezorging vertraging heeft ontvangt de Klant hiervan zo spoedig mogelijk bericht. De Dienstverlener zal alsdan zo spoedig mogelijk de nieuwe leverdatum meedelen.

 

11.4. De Dienstverlener levert enkel binnen België.

 

11.5. Bij levering/afhaling dient de Klant de verpakking te controleren op eventuele schade. Als de Producten beschadigd zijn, mag de Klant de levering niet aanvaarden en moet hij de Onderneming onmiddellijk op de hoogte brengen. Na kennisgeving zal de Onderneming de Klant de nodige instructies geven met betrekking tot de beschadigde Producten.

 

DEEL 4 - BEPALINGEN VAN TOEPASSING OP ALLE DIENSTEN EN PRODUCTEN VAN DE DIENSTVERLENER

 

Artikel 12 - Betwistingen

 

De Klant is verplicht om eventuele klachten over facturen en/of geleverde diensten of producten binnen de 8 werkdagen na het ontstaan van de klacht schriftelijk kenbaar maken aan de Dienstverlener. De meest aangewezen methode hiervoor is een e-mail te richten naar het e-mailadres van de Dienstverlener.

 

Indien van een gebrek later melding zou worden gemaakt van een fysiek product, dan komt de Klant geen absoluut recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling.

 

De Klant kan ook steeds kiezen om een klacht in te dienen bij de consumentenombudsdienst van de Federale Overheid. Dit kan via deze link: https://www.consumentenombudsdienst.be//nl.

 

Artikel 13 - Aansprakelijkheid

 

13.1. Overmacht

 

De Dienstverlener aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid wanneer zij als gevolg van overmacht of vreemde oorzaak niet aan haar verplichtingen kan voldoen. Wanneer de overmacht slechts tijdelijk van aard is, zal zij alsnog aan haar contractuele verplichtingen trachten te voldoen vanaf het moment dat dit redelijkerwijs weer mogelijk is.

 

Als blijkt dat een verderzetting niet meer mogelijk is, zal de overeenkomst ontbonden worden of in onderling overleg worden herzien.

 

13.2. Relaties met derden

 

Voor zover de Dienstverlener afhankelijk zou zijn van de medewerking, diensten en leveringen van derden, kan de Dienstverlener op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor schade voortkomend uit deze relaties of het verbreken ervan.

 

13.3. Contractuele tekortkomingen

 

Indien bij het uitvoeren van onze overeenkomst een ernstige tekortkoming aan de Dienstverlener te wijten zou zijn kan de Klant haar schriftelijk in gebreke stellen, waarbij er een redelijke termijn wordt gegund om alsnog onze verplichtingen na te komen. De Dienstverlener kan slechts aansprakelijk gesteld worden voor een vervangende schadevergoeding die niet hoger kan zijn dan het factuurbedrag. De Dienstverlener is niet verantwoordelijk voor enige tekortkoming van (een) aangestelde(n) of derden.

 

Iedere aansprakelijkheid voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder enige vergoeding van indirecte schade, gevolgschade of schade wegens gederfde omzet of winst.

 

13.4. Technische problemen Website/Webshop/Online Boekingssysteem

 

De Dienstverlener kan geen bepaalde uptime van de Website/Webshop/het Online Boekingssysteem garanderen. De digitale inhoud kan daardoor eventueel voor korte periodes niet beschikbaar zijn. De Klant kan hiervoor geen vergoeding vorderen, wanneer dit binnen redelijke proporties blijft.

 

De Dienstverlener stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat de Website/Webshop/het Online Boekingssysteem en de onlinediensten zo spoedig mogelijk weer beschikbaar zijn. De Dienstverlener kan evenwel geen enkele garantie bieden en kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

 

13.5. Gebruik Website/Webshop/Online Boekingssysteem

 

De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade door inbraak of hacking van de Website/Webshop/het Online Boekingssysteem. De Dienstverlener zal het nodige doen om alle redelijke beveiligingsmaatregelen in acht te nemen en dit conform de stand ter technieken die op dit moment beschikbaar zijn.

 

De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade door phising, farming of andere vormen van internetfraude of andere criminele activiteiten.

 

Artikel 14 - Intellectuele eigendomsrecht

 

14.1. Door acceptatie van deze algemene voorwaarden erkent de Klant uitdrukkelijk dat alle ontwerpen, informatie, afbeeldingen, e-mails, downloads, schema's, modules en/of materialen, en overige inhoud op de Website/Webshop/het Online Boekingssysteem producteneigendom zijn van de Dienstverlener en beschermd zijn door de relevante rechten van intellectuele eigendom, waaronder doch niet beperkt tot auteursrechten, merkenrechten, databankrechten, naburige rechten, octrooien en modelrechten.

 

14.2. De Dienstverlener verleent aan de Klant een beperkt, persoonlijk, niet exclusief, niet sub-licentieerbaar, niet overdraagbaar en onherroepelijk recht om de diensten en producten te gebruiken voor persoonlijke doeleinden en onder de voorwaarden, zoals in deze algemene voorwaarden gesteld. Dit enkel gedurende de duurtijd van de overeenkomst.

 

14.3. Het is de Klant uitdrukkelijk verboden om ontwerpen, informatie, afbeeldingen en overige inhoud, opgesteld door de Dienstverlener, te kopiëren, te wijzigen, openbaar te maken, voor directe of indirecte commerciële doeleinden te gebruiken of aan derden over te maken.

 

Het is de Klant ook verboden om de gegeven licentie over te dragen aan derden. De Klant mag sluitend de werken downloaden en opslaan en/of printen voor strikt persoonlijk gebruik.

 

14.4. Partijen kunnen steeds hiervan afwijken door middel van een schriftelijke overeenkomst.

 

Artikel 15 - Gegevensverwerking

 

15.1. Door het aanvaarden van een aanbod, verklaart de Klant zich akkoord met de verwerking van zijn persoonsgegevens conform de Dienstverlener zijn privacy policy. Deze algemene voorwaarden dienen te worden gelezen in combinatie met deze algemene privacyverklaring die toegankelijk is op de Website.

 

15.2. Door het aanmaken van een account, aanvaardt de Klant zonder voorbehoud deze algemene voorwaarden. Daarnaast moet de Dienstverlener voor het aanmaken van het gebruikersaccount of het opmaken van bepaalde documenten de persoonsgegevens verwerken. De omstandigheden waarin dat gebeurt, worden nader omschreven in de privacy policy.

 

15.3. In het kader van de diensten die de Dienstverlener verricht, verwerkt zij als 'verantwoordelijke' persoonsgegevens van de contactpersonen die de Klant opgeeft. De contactgegevens van deze personen kunnen verwerkt worden in het kader van ons Klantenbeheer, voor marketingdoeleinden, en dienen om onze overeenkomst met de Klant naar behoren uit te voeren.

 

Artikel 16 - Algemeen

 

16.1. Partijen zijn gehouden tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van deze overeenkomst hebben verkregen van de andere partij.

 

Niemand kan zijn of haar rechten en/of verplichtingen voortvloeiend uit deze algemene voorwaarden of onze overeenkomsten overdragen aan een derde partij zonder toestemming van de andere partij

 

16.2. Wanneer een bepaling uit deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk in strijd zou zijn met een wettelijke bepaling, en daardoor nietig zou zijn, dan blijven deze voorwaarden voor het overige onverminderd van kracht. Indien nodig zullen partijen gezamenlijk een nieuwe bepaling overeenkomen die in ligt met het doel van de nietige bepaling.

 

16.3. Deze overeenkomst wordt beheerst door het Belgisch recht. Elke betwisting i.v.m. de interpretatie of uitvoering van een contract en m.b.t. onze facturen behoort tot de uitsluitende bevoegdheid van het de rechtbanken waar de maatschappelijke zetel van de Dienstverlener gelegen is.

 

Versie 1.0  –  4 maart 2024

 

***

 

Bijlage A – Modelformulier voor herroeping

 

Boek VI Wetboek economisch recht – Bijlage 2

MODELFORMULIER VOOR HERROEPING 

(Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

 

— Aan Hair to toe, Schoonstraat 202, 9940 Evergem, finance@hairtotoe.be  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen (*)/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

— Besteld op (*)/Ontvangen op (*)………………………………………………………………………………………………………

 

— Naam /Namen consument(en) ………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

— Adres consument(en) ……………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

— Datum …………………………………………………………………………………………………

 

— Handtekening van consument(en)  (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.